You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.
EUR
  • U heeft nog geen producten in uw winkelwagen.

Algemene Voorwaarden

Algemeen

Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op alle bestellingen en aankopen die worden gedaan via de webwinkel, beschikbaar op de website www.armbandheren.nl welke beheerd worden door Rowehl ict services hierna aan te duiden met “wij”, “we” of “ons”.

De bescherming van de persoonsgegevens is onderworpen aan de privacyverklaring die u op deze pagina  vindt.

Door gebruik te maken van deze website verbindt u zich ertoe deze algemene voorwaarden na te leven en te aanvaarden. Deze algemene voorwaarden zijn gericht tot allen die onze website(s) raadpleegt alsook en meer specifiek tot de persoon die bij ons een bestelling plaatst.

Indien bij een gerechtelijke uitspraak een of meerdere bepalingen van deze algemene voorwaarden ongeldig zouden worden verklaard, blijven de overige bepalingen van deze algemene voorwaarden integraal en onverminderd van kracht.

We kunnen deze algemene voorwaarden op elk gewenst moment wijzigen. U wordt daarom geadviseerd om regelmatig de laatste versie van de algemene voorwaarden te bekijken. Deze staan te allen tijde beschikbaar op het volgende adres: vul in


Bestellingen

Als u jonger dan 18 jaar bent, zult u expliciet toestemming moeten vragen aan uw ouder of voogd om een bestelling via onze webwinkel te plaatsen.

Om een bestelling te plaatsen dient u eerst een account aan te maken of – indien u al geregistreerd bent – uw e-mailadres en paswoord in te vullen. Het e-mailadres dat u invult, wordt gebruikt voor alle correspondentie tussen u en ons.

Om een item in uw Winkelmand te plaatsen, klikt u op ‘Bestellen’ rechts naast de productbeschrijving. Om verder te winkelen en te browsen, kunt u simpelweg naar andere webpagina’s gaan totdat u klaar bent met winkelen. U kunt de inhoud van uw Winkelwagen op elk moment bekijken door op de ‘Winkelmand’ icoontje rechtsboven op elke pagina te klikken. Neem de tijd om alle items in uw Winkelmand te controleren voordat u tot betaling overgaat. Indien u besluit dat u een bepaald item niet wenst te kopen, klikt u op het ‘prullenbak’ icoontje en u krijgt een nieuw totaal. Indien u de hoeveelheid van de te kopen items wenst aan te passen, kunt u gebruik maken van de + en – knoppen. Wanneer u klaar bent met het plaatsen van uw bestelling, klikt u op ‘Volgende’. U zal naar de volgende stap van het bestelproces worden geleid: factuur- en afleveringsadres.

U kunt nu uw adresgegevens controleren en zo nodig corrigeren. Het factuuradres kan verschillen van het afleveringsadres. De opmerkingen die u invult in het veld onder de adressen worden slechts gelezen door de vervoerder. Alle overige opmerkingen en/of vragen dienen te worden gericht aan onze Klantenservice: contact@armbandheren.nl. Als u klaar bent, klikt u op ‘Volgende’. U wordt gevraagd de algemene voorwaarden te accepteren (wij raden aan dat u deze leest) en vervolgens wordt u geleid naar de volgende stap van het bestelproces: betaling.

 

Acceptatie van bestellingen

De verkoper is verbonden om de betreffende Goederen te leveren in overeenstemming met deze voorwaarden ofwel door uitvoering van de factuur van de bestelling, of aanvaardbare elektronische overdracht, levering van de Goederen naar de klant of door een andere verklaring.

Prijzen

Tenzij anders vermeld op de factuur, worden alle prijzen geciteerd per euro. Koper is verantwoordelijk voor eventuele belasting- of overheidsheffingen die zijn opgelegd aan de verkoop of overdracht van het Product. Koper heeft geen recht om af te betalen bedragen die hieruit verschuldigd zijn en eventuele bedragen die ingevolge een andere overeenkomst aan de Verkoper verschuldigd kunnen worden.

Bezorging

Tenzij anders aangegeven  gaat de koper akkoord dat alle vermelde leveringsdata schattingen zijn. De verkoper zal zijn redelijke inspanningen gebruiken om alle producten binnen de aangegeven termijn te leveren; In geen geval zal verkoper aansprakelijk zijn voor enige kosten, verlies of schade, welke ook door de koper wordt geleden doordat de verkoper het product niet op de aangegeven datum heeft geleverd. De gemiddelde leveringsduur van een product is 2 tot 10 werkdagen.
De verkoper zal alles doen om de producten binnen deze tijd te leveren. In het geval van onvoorziene omstandigheden
heeft verkoper om gebruik te maken van de maximale leveringsduur van 30 dagen om de producten in goede staat te leveren.

Annuleringen

Bestellingen worden binnen 24 uur verwerkt en aan de transporteur overhandigd. Eventuele wijzigingen en annuleringen dienen te worden vermeld binnen deze termijn van 24 uur.

Er zijn geen kosten verbonden aan het annuleren of wijzigen van uw bestelling. Echter, als de wijziging betekend dat u een duurder product bestelt, dient u het prijsverschil te betalen alvorens uw bestelling zal worden verwerkt.

Indien u een vergissing heeft gemaakt of indien u uw bestelling wenst te annuleren nadat deze is verwerkt en aan de transporteur is overhandigd, kunnen wij u helaas niet helpen tot het moment dat u uw bestelling in ontvangst neemt. Om voor vergoeding in aanmerking te komen, dient u de bestelling in ontvangst te nemen en deze vervolgens te sturen naar ons adres in Nederland (ingevolge ons retourneer beleid, zie artikel 8). Indien u uw bestelling weigert aan te nemen en/of de bestelling wordt teruggestuurd naar de afzender, zijn wij niet verplicht u een vergoeding te betalen. De reden hiervoor is gelegen in het feit dat de afzender geen teruggezonden bestellingen accepteert. Geweigerde bestellingen kunnen derhalve worden vernietigd door de transporteur na de afleveringspoging op uw adres. Bestellingen die u stuurt naar het adres van afzender kunnen niet gelokaliseerd worden.

Retourneren

U heeft 14 dagen te rekenen vanaf de dag die volgt op de levering van uw bestelling om uw bestelling zonder opgave van reden op te geven als retour. Nadat u aangeeft dat u een bestelling wilt retourneren heeft u 14 dagen de tijd om het product op te sturen. De kosten voor het retour sturen van producten zullen voor uw rekening zijn. Wij zullen u binnen 14 dagen na de retoursmelding terugbetalen mits het product in goede staat is ontvangen.

U kunt uw bestelling niet retourneren indien het item en/of de verpakking is geopend, gedragen of niet meer in originele, complete, onbeschadigde en ongebruikte staat is. Hieronder is begrepen het verwijderen van het haar van de bundel en het proberen.

Alvorens uw bestelling te retourneren, dient u contact op te nemen met de Klantenservice via  het volgende e-mailadres: contact@armbandheren.nl . We zullen onze best doen uw  probleem op te lossen. Indien dit niet mogelijk is zonder de bestelling terug te zenden, zullen wij uw retournering graag accepteren.

Wanneer onze Klantendienst heeft bevestigd dat u uw bestelling kan terugzenden, dient u de goederen op eigen kosten en compleet en in originele staat (inclusief verpakking, accessoires etc.) – zodat herverkoop als nieuw mogelijk is – vergezeld van een kopie van de factuur binnen 14 dagen te sturen naar het dan door ons verstuurde retoursadres.


Wij zijn nooit aansprakelijk voor schade - diefstal of verlies daaronder begrepen - die bij terugzending aan de verpakking of het aangekochte item ontstaat.

Indien het aangekochte item niet conform de voorwaarden van het retourbeleid is ontvangen, dan wordt het aankoopbedrag niet terugbetaald.

Op uw verzoek kan het aangekochte item opnieuw verzonden worden. In dat geval zullen eventuele de invoerrechten, BTW, exportrechten, douanekosten en lokale belastingen steeds ten laste van u zijn.

Productomschrijving

Alle verkochte producten op de website zijn nieuw. Elk product dat wordt aangeboden op de website wordt in detail beschreven in de online catalogus. De gegevens zijn door de fabrikant vertrekt. Het is mogelijk dat de productfoto's en beschrijvingen niet geheel nauwkeurig zijn ondanks de zorg voor detail. Wij kunnen echter niet verantwoordelijk worden gesteld voor eventuele onjuistheden, vergissingen, verschrijvingen en/of weglating van informatie op de website.

Klachten

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar klantenservice@armbandheren.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie

Betaling

De bestellingen moeten in zijn geheel worden betaald tijdens de check-out fase.

Betaling kan plaatsvinden via PayPal of iDeal.

Wanneer u kiest te betalen met PayPal, zal u automatisch naar de officiële PayPal website worden gevoerd. Hier kunt u inloggen op uw PayPal acount om de betaling te bevestigen. Wanneer u kiest te betalen met iDEAL, Visa, MasterCard, Maestro , zal u automatisch naar de officiële Mollie website worden gevoerd. Voordat u hier de betaling bevestigd, zal u gevraagd worden de gebruiksvoorwaarden van Mollie te accepteren.

Uw bestelling wordt eerst verwerkt na ontvangst van volledige betaling. We kunnen niet aansprakelijk worden gehouden voor fouten en/of vertragingen veroorzaakt door bovengenoemde betalingssystemen.

Wanneer uw bestelling is verwerkt, sturen we u een e-mail ter bevestiging van uw bestelling. We sturen u tevens een e-mail wanneer uw bestelling is overhandigd aan de transporteur. Om er voor te zorgen dat u deze e-mail ontvangt, vragen wij u het volgende e-mail adres aan uw contactlijst toe te voegen: contact@armbandheren.nl.

Prijzen

De prijzen op onze website zijn uitgedrukt in euro en zijn inclusief BTW.

Ondanks onze inspanningen is het niet uitgesloten dat een aantal items van onze webwinkel voorzien zijn van een verkeerde prijs. Wees echter gerust, wij verrichten prijscontroles als onderdeel van het verzendingsprocedure van uw bestelling. Als de juiste prijs lager is dan de prijs die wordt weergegeven op de website, zullen wij de laagste prijs toepassen. Als de juiste prijs hoger is dan de prijs die wordt weergegeven op de website, zullen wij contact met u opnemen en kunt u indien gewenst uw bestelling annuleren, tenzij u ervoor kiest om de bestelling te bevestigen met de nieuwe prijs.

De prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten komen voor uw rekening, ook indien u de items zou terugsturen.

Als u producten bestelt voor bezorging naar een land buiten Nederland, bent u de importeur van het betreffende product of de producten. Douaneheffing en -belastingen, andere lokale belastingen, importheffing of staatsheffingen kunnen van toepassing zijn. Deze belastingen en heffingen zijn niet onze verantwoordelijkheid en zullen niet door ons worden betaald. Het is aan u om de goederen aan te geven bij de betrokken autoriteiten en de nodige kosten te betalen in uw land. We zijn niet verplicht om de van toepassing zijnde heffingen en belastingen te controleren of u daarover te informeren. We raden u aan om contact op te nemen met uw lokale douanekantoor voor meer informatie over dit onderwerp. Daaruit volgend, kunnen we niet verantwoordelijk worden gehouden als u de algemene voorwaarden niet leest voordat u ze accepteert.

Aansprakelijkheid 

Wij aanvaarden geen enkele aansprakelijkheid voor het geval dat het geleverde item niet voldoet aan de wetgeving van enig ander land van levering dan de Hong Kong. Wij zijn niet aansprakelijk voor contractschending in het geval de items niet op voorraad of niet beschikbaar zijn, in geval van overmacht, oproer of volledige dan wel gedeeltelijke staking van de post-, transport- en /of communicatiediensten. Wij zijn niet aansprakelijk voor enige directe of indirecte schade die kan voortvloeien uit de aankoop en/of gebruik van items.

Hyperlinks kunnen u leiden naar website van derden. Wij aanvaarden geen verantwoordelijkheid in geval de inhoud van deze websites in strijd is met wet- en regelgeving.

Binnen de grenzen van wat wettelijk is toegestaan, bieden wij de website en de inhoud op www.armbandheren.nl op een "as is" basis aan. Wij bieden geen verklaring of garantie van welke aard dan ook, expliciet of impliciet met betrekking tot de website aangaande de werking en de inhoud. Alle informatie, met inbegrip van verklaringen met betrekking tot de beschikbaarheid en conformiteit van producten op de website hebben geen contractuele waarde. We verklaren niet of garanderen niet dat de informatie beschikbaar op de website juist, volledig of actueel is.

In ieder geval zullen wij niet aansprakelijk worden gesteld door particulieren of professionals voor verlies van winst, verlies van omzet, verlies van gegevens of enig andere indirecte schade of schade die niet te voorzien was op het moment dat u gebruik maakte van de site en de verkoopovereenkomst tussen u en ons werd gesloten.

Bezorging

Uw bestelling wordt verwerkt binnen 24 uur na ontvangst van uw betaling, uitgezonderd bestellingen geplaatst op vrijdag, zaterdag en feestdagen. In deze gevallen wordt uw bestelling de daarop volgende werkdag verwerkt.

De levertijd wordt berekend vanaf de daarop volgende werkdag en wordt weergegeven in werkdagen.

De aangegeven levertijd is slechts indicatief. De levertijd kan variëren, afhankelijk van de transporteur alsmede van het geselecteerde bezorgadres. Als u een deadline heeft, een kappersafspraak of een andere afspraak, is het verstandig om ruim van te voren te bestellen om eventuele onverwachte vertragingen in te calculeren. We bieden geen vergoeding voor gemiste afspraken.

Aflevering vindt plaats op het adres dat u aangeeft ten tijde van het plaatsen van uw bestelling. Wij zijn niet verantwoordelijk voor onjuiste afleveringsinformatie. Wij doen onze best te helpen in het geval een bestelling naar een anders adres moet worden gestuurd, maar de uiteindelijke aflevering op een verkeerd adres is niet een fout die wij kunnen corrigeren.

Indien de bestelling niet kan worden afgeleverd als gevolg van een fout of onoplettendheid van uw zijde (verkeerd adres, geen naam op de brievenbus, u heeft geen contact opgenomen met de transporteur zoals verzocht, u heeft de bestelling geweigerd, etc.) of als gevolg van niet-betaling van lokale belastingen, komen all kosten voor vervanging voor uw rekening. Houdt u er graag rekening mee dat deze kosten dienen te worden betaald voordat het item nogmaals wordt verzonden.

Wij accepteren geen verantwoordelijkheid voor verlies of schade veroorzaakt door niet-aflevering of vertraagde aflevering van de bestelling(en). Wij rekenen erop dat de transporteur uw bestelling aflevert op het aangegeven adres en op tijd. In geval van verlies of schade dient u rechtstreeks contact op te nemen met de transporteur. Desalniettemin, u kunt ook contact met ons opnemen met vermelding van uw order ID zodat wij een onderzoek kunnen instellen en kunnen proberen de kwestie op te lossen. In geval van vertraging van meer dan 21 dagen, heeft u de mogelijkheid om uw bestelling te annuleren binnen 60 dagen.


Garantie

Alle items door ons verkocht zijn vrij van gebreken wat materiaal en vakmanschap betreft, en zijn gefabriceerd in overeenstemming met de branchenormen. Deze garantie is niet overdraagbaar en komt in de plaats van en vervangt alle andere garanties die niet uitdrukkelijk zijn beschreven in deze algemene voorwaarden, alsmede welke, al dan niet uitdrukkelijk, door de wet of op andere wijze ten stand komen, inbegrepen elke impliciete garantie ten aanzien van verhandelbaarheid of geschiktheid. Geen enkele agent, werknemer of vertegenwoordiger van onze onderneming heeft de bevoegdheid om ons te binden aan een verklaring, toezegging of een garantie ten aanzien van de items en dergelijke verklaring, toezegging of garantie zal geacht worden geen onderdeel uit te maken van deze overeenkomst en kan niet worden afgedwongen. U wordt geacht afstand te hebben gedaan van elk beweerd gebrek in materiaal en vakmanschap tenzij u ons hiervan binnen zeven (7) dagen na ontvangst van uw bestelling schriftelijk bericht.

Onder voorgenoemde garantie zijn wij niet aansprakelijk voor verlies of schade veroorzaakt door verkeerde toepassing of gebruik van de items.

Achteraf betalen

Achteraf betalen voor Nederlandse Consumenten

AfterPay voert voor http://armbandheren.nl/  het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een betaaloverzicht van AfterPay via de AfterPay App kunt inzien en betalen. Met de AfterPay App regel je dit veilig en heel eenvoudig op je smartphone. In de online omgeving MijnAfterPay kun jij jouw betaaloverzichten vanaf je computer of tablet beheren. AfterPay houdt je op de hoogte via push notificaties & e-mail wanneer er een betaaloverzicht voor je klaar staat. Je kunt bij  http://armbandheren.nl/achteraf betalen tot een bedrag van €200 als je voor de eerste keer betaalt via AfterPay. Ben je al bekend bij AfterPay dan kun je betalen tot een bedrag van € 400. Ter goedkeuring van jouw verzoek om achteraf te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in zijn privacy statement. Mocht onverhoopt jouw verzoek tot betaling met AfterPay niet geautoriseerd worden, dan kun je natuurlijk jouw bestelling betalen met een andere betaalmethode. Je kunt voor vragen altijd contact opnemen met AfterPay. Voor meer informatie verwijzen wij je door naar AfterPay.